De ce mi-am facut blog?

Am inceput sa cochetez cu ideea asta de ceva vreme, insa pana acum nu am facut nimic concret; motive am gasit multe:

  1. Am skill-urile necesare sa scriu pe un blog?
  2. Despre ce o sa scriu?
  3. Daca incep sa scriu o sa ma tin de treaba? etc.

Uite ca mi-am luat inima in dinti si sa vedem ce iese. Daca ati ajuns si pe la sectiunea „Despre mine” ati vazut ca imi plac provocarile, asa vad eu blogul asta, o provocare, o treapta in evolutia mea personala si profesionala. Daca aveti de gand sa va faceti blog sa stiti ca nu este chiar asa usor, trebuie sa cauti platforma potrivita, tema potrivita, sa nu mai zic de sectiunea „about me” mi-a mancat 3 ore din viata :-). Ce a fost mai greu zic eu ca a trecut desi imi da batai de cap treaba cu Facebook Social Plugin, rezolv eu si pe asta. Fiind primul meu articol, pe primul meu blog, o sa va rog sa fiti blanzi si sugestiile sau orice fel de feedback este binevenit.

Wish me luck!

4 thoughts on “De ce mi-am facut blog?

Lasă un răspuns

