Facebook Events „dupa ureche”

Stiu. Au scris destui despre asta insa chiar nu mai suport, azi am primit cea mai tampita invitatie: „Oferta Mititei! 5+1 GRATIS”.

Pe bune?? Chiar era nevoie de un event pe Facebook pentru asa ceva?

Cred ca ar trebuie sa incepem prin a defini ce inseamna un eveniment, iar in cazul locatiilor de tip HORECA acestea pot fi: concerte, petreceri, expozitii, serate, meciuri etc. Nu idiotenii cum ca la 5 mici cumparati al-6-lea e moca sau vino sa mananci pizza la noi sau tombole, reduceri sau ce le mai trece prin cap patronilor de locatii autoeducati in ale Facebook-ului.

Am inteles ca nu vrei sa platiti persoane care stiu cu ce se mananca social media, ca doar pana la urma ce e asa mare filozofie cu Facebook-ul asta.

Putin va intereseaza pe voi daca lumea da attend la 5 mici + 1 moca, important e sa fie activitate pe pagina si sa vada lumea ca faceti ceva, cam la atat se rezuma prezenta in social media pentru majoritatea locatiilor.

Ce e trist este ca traim in era informatiilor si cu un simplu „search” poti afla informatii despre absolut orice, bineinteles si cum se face un eveniment pe facebook.

Personal incepand de astazi o sa dau – unlike – la locatiile care trimit altfel de invitatii decat cele care intra in categoria „evenimente” iar in cazul locatiilor care au profil de persoana, pentru ca inca nu au aflat ca pentru companii se foloseste Facebook Page, – unfriend -.

Un ghid pentru a realiza corect un eveniment pe Facebook puteti gasi aici, insa sunt si alte surse.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s