50 de ani. 50 de conferinte. 50 de absolventi de marca

Deja a trecut ceva timp de cand nu am scris insa parca nu gaseam un subiect sa ma determine sa scriu sau poate am fost pur si simplu lenes. Astazi scriu primul meu post dupa cateva luni bune de pauza si subiectul este unul foarte interesant, conferintele 50FEAA.

Ideea este una foarte buna, ce mod mai bun de a sarbatori 50 de ani de la infiintarea Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi daca nu impreuna cu studenti in cadrul unui eveniment adresat studentilor (fosti, actuali si viitori). Invitatii sunt fosti studenti ai facultatii, din promotii diferite, ce au cariere diferite, din medii diferite, fiecare cu povestea lui de viata.

Mereu am avut intrebari pe care nu aveam cui sa le adresez, vroiam sfaturi de la persoane care au reusit, pe scurt aveam nevoie de un model, un mentor. Acest eveniment ofera o oportunitate cu care nu multi au ocazia sa se intalneasca mai ales cand sunt inca pe bancile facultatii.

Prima conferinta a avut loc sambata, 10 noiembrie, si l-a avut ca invitat pe Andy Szekely. Sala a fost plina si asa si trebuia sa fie avand in vedere ca alte persoane platesc bani frumosi pentru a participa la conferintele si workshop-urile lui.

Seria de conferinte continua a ajuns la a – 9 – a conferinta din cele 50 si am avut ceva de invatat de la fiecare, am primit raspuns la multe intrebari si inca am destule.

Conferintele 50FEAA continua pe parcursul zilelor urmatoare si se vor termina pe 19 decembrie. Daca v-am convins ca nu trebuie sa ratati aceste conferinte va puteti rezerva un loc online pe site-ul evenimentului www.50feaa.ro sau prin intermediul Ligii Studentilor Economisti iar update-uri despre invitati si conferinte gasiti pe pagina de Facebook 50FEAA.

Ne vedem la conferinte!

Lasă un răspuns

