Care-i treaba cu Foursquare?

Au mai fost discutii despre Foursquare, cum ca reteaua este slab dezvoltata la noi, ca romanii pun pret pe intimitate, ca nu se merita investit in campanii de promovare etc. Conform socialmediatraining.com numarul de utilizatori creste, si creste bine, in acest moment fiind 36.000 de utilizatori in Romania.

Cateva motive pentru a acorda mai multa atentie Foursquare ar putea fi:

  1. Romanilor le place sa fie vazuti in localurile frecventate, de asta avem terase care ajung pana in strada, localuri cat mai la vedere, eventual si cu parcare fix in fata.
  2. Desi lumea era sceptica la inceput, s-a obisnuit sa dea check-in in localurile frecventate si sa lase  „tips-uri” pentru prieteni.
  3. E o modalitate foarte buna pentru a creste brandul pesonal, iar cei care frecventeaza localurile de fite stiu asta,  un check-in + poze de la petrecere si deja cresti in ochii colegilor, amicilor etc.
  4. Se pot face multe lucruri creative pentru a atrage clienti noi si a-i fideliza pe cei existenti: Special`s, Discount`s, Freebies sau un Brand badge.

Personal folosesc foursquare de aproximativ 1 an si inca nu am vazut un Special, un discount, sau ceva gratis, cu exceptia unui cabinet stomatologic care oferea o consultatie gratuita la primul check-in. Probabil pentru ca am dat check-in-uri mai mult prin Iasi, pentru ca in Bucuresti exista destule locatii care au integrat Foursquare in strategia lor de marketing online, dupa cum se poate vedea pe: www.4squareoffers.com.

Cum ar trebui folosit Foursquare de catre afacerile locale si beneficiile pentru utilizatori le puteti vedea in clipul de mai jos:

V-ati instala aplicatia sau ati folosi-o mai des daca firmele locale ar oferi: Specials, discount-uri sau Freebies?

Lasă un comentariu